Intranens i ambients

Pel que fa a l’organització del treball escolar establim estones de treball individualitzat, d’altres de treball col·lectiu , de treball en petit grup, en parelles. Algunes d’aquestes estones també estem organitzats barrejant alumnes de diferents edats fent una mateixa activitat.

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

A l’educació infantil fem 5 Ambients amb molta varietat de materials i propostes: ambient blau d’experimentació (amb propostes de magnetisme, experimentació sensorial, aigua, llum, plans inclinats,…), ambient taronja- artístic (amb materials per a pintar amb ceres, aquarel.les, retallar, fer fang, treballar diferents habilitats manuals…), ambient verd-matemàtic ( materials per treballar la numeració i el càlcul, la lògica, la geometria i la mesura…), ambient groc-llengua  (amb propostes atractives i funcionals per treballar el llenguatge oral, llenguatge escrit i la psicomotricitat fina.) i ambient lila-simbòlic ( per reviure , expressar i entendre les emocions viscudes en la vida quotidiana, a través del joc en l’espai de la casa, de  l’hospital, de les disfresses, dels muntatges,…

INTRANENS AL CICLE INICIAL

Al cicle inicial treballem dos dies a la setmana en grups barrejats de nens i nenes de 1r i 2n; aquesta activitat l’anomenem Intranens. L’objectiu és compartir el treball i aprendre conjuntament.

Ens organitzem en tres grups:

– Teatro ( representació teatral en llengua castellana )

– Recipes ( cuina en llengua anglesa )

– Treball de mates i llengua ( amb recursos informàtics i materials manipulatius i de creació )


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s