Preinscripció

unnamed

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA CURS2021-2022

Encara no s’ha publicat cap informació referent a la preinscripció 2021-2022 però pots fer una visita virtual del nostre centre.

  • portes obertes

INFORMACIÓ DE LAPREINSCRIPCIÓ ANTERIOR (2020-2021)

  1. PREINSCRIPCIÓ. DEL 13 AL 22 DE MAIG. (AMBDÒS INCLOSOS)

 

  • Sol·licitud en suport informàtic Del 13 al 22 de maig (ambdòs inclosos):
    • Famílies: enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

escolaestelguinardo@xtec.cat

  • Centre: El centre respondrà el correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

*El centre pot requerir la presentació de la documentació original i/o demanar documentació alternativa addicional per comprovar les circumstàncies al·legades en cas de dubte de la seva veracitat.

Sol·licitud presencial. Del 19 al 22 de maig (ambdòs inclosos):

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, caldrà demanar cita prèvia per accedir al centre. La cita es pot demanar a través d’una eina telemàtica o trucant al telèfon del centre (aquesta informació us la facilitarem més endavant).

 

– Fora de termini:

S’acceptaran abans de la finalització del període de reclamacions. En aquest cas, no es podrà utilitzar la sol·licitud de suport informàtic, però es pot acceptar el formulari de sol·licitud en pdf emplenat i enviat a la bústia oficial del centre, junt amb la documentació necessària, escanejada o fotografiada. Cal recordar que el centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud.

Criteris de prioritat i documentació acreditativa

https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/informacio_general_matriculacio/acces_als_estudis/3_16#/3

  Documentació acreditativa:

  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

 

  1. Publicació de les llistes de barem i de les llistes d’assignacions i d’espera

El centre publicarà al seu web les llistes amb les dades personals dels sol·licitants anonimitzades, tot i que cada sol·licitant pot fer la consulta de manera individual des de la web de l’Estudiar a Catalunya.

  1. Sobre les reclamacions a la llista de barem provisional

La presentació de reclamacions a les dades publicades en la llista de barem provisional es farà, de manera general, mitjançant un correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre. De manera anàloga al que es fa en la presentació de

  • Sol·licituds en suport informàtic, el centre ha d’enviar un correu de resposta com a justificant de recepció de la reclamació.
  • Atenció presencial excepcional per a les persones que ho necessitin. El centre donarà cita prèvia.
  1. MATRÍCULA. DEL 13 AL 17 DE JULIOL. (AMBDÒS INCLOSOS)
  • Presencial: El centre donarà cites prèvies, utilitzant l’eina corporativa o el telèfon.
  • No presencial: confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia oficial del centre. El centre respondrà al correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

*En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya.

INSTRUCCIONS PER AL MOMENT PRESENCIAL EXCEPCIONAL

  1. Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  2. Cal portar la documentació fotocopiada i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si s’omplirà al centre cal que porteu el vostre propi bolígraf
  3. Es recomana portar mascareta i guants;
  4. No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

 

CONSULTES D’INFORMACIÓ I ALTRES DUBTES

Qualsevol consulta o petició d’informació es podrà fer a través del correu electrònic o atenció telefònica des del primer dia de preinscripció.



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s